torsdag

Mediepædagogik

Opgave 1 Redigerede billeder

Jeg prøvede en aktivitet med min borger. Aktiviteten var i sin enkelthed at borgeren skulle farvelægge.......



                                                                     et strudseæg.

Jeg printede ovenstående billede ud, tog 4 farvepenne med til borgeren kunne vælge. Borgeren valgte rød farve og kunne beskæftiges i ca 10 sek. hvilket også kan ses på resultatet nedenunder.



Mit oprindelige ønske var at kunne tage en bærbar pc med ind til borgeren for at arbejde på den, det forbød min chef pga. tidligere hændelser, jeg vist ikke behøver at forklare.

Herunder de billeder jeg så fik min 10 årige søn til at farvelægge på pcen efterhånden som jeg tegnede omridserne.











 Det havde været mere spændende at afprøve aktiviteten på borgeren, da resultatet med min knægt ikke var så overraskende.

Min refleksion over aktiviteten og dens forløb med borgeren og mine kollegaer har indtil videre ikke affødt andre tilgangsmuligheder eller kommentarer end: Det var jo som vi ventede det. Borgeren udførte aktiviteten for at tilfredsstille os!!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar